10 Zekerheden
Service zit in ons DNA
Service staat bij ons hoog in het vaandel. Wij proberen altijd dat extra stapje te zetten. Of dat nu is door je een eerlijk advies te geven over het beste product voor jouw (werk)situatie óf door onze zeer scherpe montageprijzen. We stellen alles in het werk om van jou een tevreden klant te maken.
Onze kijk op service, en onze ervaring in de branche, hebben gezamenlijk geresulteerd in de volgende 10 zekerheden. Dit kun je te allen tijde van ons verwachten.
De Vooruwbus 10 zekerheden:
Omdat we al meer dan een decennium producten ontwikkelen, produceren en inkopen weten we waar Abraham de mosterd haalt. Door deze marktkennis kun je bij ons alleen producten van topkwaliteit bestellen. Een accessoire moet immers iets extra’s toevoegen aan je wagen.
Wij zijn bovendien altijd op zoek naar manieren om de kwaliteit van onze producten te verbeteren. En onze standaard is hoog. Dat wijzen de Duitse TÜV/ABE kwaliteitskeuringen keer op keer uit. Deze topkwaliteit eisen wij ook van ons als bedrijf en zijn daardoor volgens de laatste eisen NEN-EN ISO 9001:2015 gecertificeerd.
Hoewel we kwaliteit hoog in het vaandel hebben staan, kunnen we toch scherpe prijzen hanteren. Dat komt omdat we op Europees niveau inkopen en omdat we als producent direct aan consumenten kunnen leveren.
Wij leveren vrijwel het gehele assortiment uit voorraad. Hierdoor heb je binnen één à twee werkdagen je bestelling in huis. De overige 5% komt voor rekening van incidentele gaten in onze voorraad. Daarnaast moet u bij bijvoorbeeld imperialen rekening houden met extra assemblagetijd, net als bij overige incourante artikelen. In beide gevallen nemen we contact met je op, zodat we een specifieke leverdatum kunnen afspreken.
Partners
Voor kleine bestellingen werken we samen met DPD. Voor de grotere bestellingen, zoals imperialen, werken we samen met het in Automotive gespecialiseerde koeriersbedrijf Parts Express. Hierdoor ben je verzekerd van kundige levering, binnen de afgesproken levertijd.
Alle producten in onze webshop, worden GRATIS verstuurd binnen Nederland en België.
Wij kunnen al je accessoires in onze werkplaats in Veghel (Noord-Brabant) monteren. Dit doen we voor de prijs van € 12,50,- tot € 75,- per artikel. M.u.v. van de ARB Airlock en ARB Linx. In de winkelwagen vind je de prijs voor jouw gewenste accessoires.
Zelf monteren
Vind je een ritje naar Veghel te lang duren of ben je redelijk handig? Ga dan zelf aan de slag! Het monteren van onze accessoires is echt niet moeilijk. Bij de meeste producten gaat het enkel om het vastdraaien van wat schroefjes en moertjes. Om je op weg te helpen, leveren we, bij de meeste producten, een duidelijke montagehandleiding mee.
Wij vinden het belangrijk dat je op een manier kunt betalen waar jij je het gemakkelijkst bij voelt. Daarom bieden we de volgende betaalmogelijkheden aan:
- iDeal
- Credit card: Visa & Mastercard
- Mister Cash
- Pinnen of contant afrekenen bij het ophalen van je product in onze showroom
- Rembours (hier zijn eenmalige kosten van €10,- aan verbonden)
- Betalen per overschrijving
Omdat wij enkel kwaliteitsproducten leveren, kunnen we een garantie van twee jaar garanderen. Mocht een van je producten in die 24 maanden een mankement vertonen, dan zorgen we voor een passende oplossing. Dit kan inhouden dat we je nieuwe onderdelen opsturen, of dat we het totale product vervangen.
Binnen 14 dagen kun je zonder vragen je producten retourneren. Het kan immers voorkomen dat je de gekozen accessoire toch niet helemaal vindt passen bij je auto.
Houd wel rekening met het volgende:
- De retourkosten van een bestelling zijn voor eigen rekening.
- De accessoires dienen in de best mogelijk staat, dus zonder (nieuwe) beschadigingen in de originele verpakking, te worden geretourneerd.
- Laat ons even weten als je een product wilt retourneren. Dat kan via ons retourformulier.
Aarzel niet ons een vraag te stellen. We kennen ons assortiment op onze duim en we geven je graag advies. Je kunt er zeker van zijn dat dit, tijdens een werkweek, binnen 24 uur gebeurt.
Je kunt ons bereiken via:
- Telefoon: +31 (0)73 - 203 26 40
- Email: [email protected]
- Chat: Gebruik chat functie rechtsonder aan de pagina
- Facebook:
Klacht indienen
Wij zullen een eventuele klacht zeer serieus nemen en we proberen eventuele problemen zo goed mogelijk op te lossen.
Je kunt een klacht indienen via
[email protected]. Een telefoontje kan natuurlijk ook. Ook voor klachten geldt dat je op werkdagen binnen 24 uur een reactie krijgt.
Wij vinden het zelf bijzonder hinderlijk om steeds weer aanbiedingen te krijgen via email. En ook in nieuwsbrieven zijn we niet bijster geïnteresseerd. Daarom verzenden wij ze zelf ook niet! We stoppen onze tijd liever in het verbeteren van onze service.
Onze nieuwe acties en aanbiedingen maken we bekend via Facebook en via onze webwinkel. Wij vertrouwen er namelijk op dat je weer bij ons terecht komt, mocht je je auto verder willen perfectioneren met nieuwe accessoires
Je contactgegevens worden daarnaast alleen gebruikt bij het afhandelen van een bestelling of voor het beantwoorden van vragen die jij stelt. Je privacy en rust zijn bij ons 100% gewaarborgd.